انتشار: Nov 2019
Logo

آموزش ساخت API های RESTful با Node.js و Express

مدرس Emmanuel Henri
انتشار 2019/11/05
مدت زمان 1h 25m
سطح متوسط
فایل تمرینی دارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش ساخت API های RESTful با Node.js و Express

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش Building RESTful APIs with Node.js and Express در 4 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

مهارت‌های اساسی توسعه وب بک‌اند را بیاموزید و با استفاده از زبان برنامه‌نویسی محبوب Node.js در سمت سرور آن‌ها را عملی کنید. با پایگاه های داده کار کنید، کد خود را آزمایش کنید، API های RESTful را بسازید و مصرف کنید، و در امنیت و HTTP عمیق تر جستجو کنید.<br><br> توجه: این مسیر برای توسعه دهندگان وب طراحی شده است که اصول برنامه نویسی، HTML، جاوا اسکریپت و CSS را می دانند. و کسانی که مسیر یادگیری برنامه نویس وب شوید را تکمیل کرده اند.

آموزش ساخت API های RESTful با Node.js و Express ، ایستگاه شماره 8 در مسیر یادگیری یک توسعه دهنده وب Back-end شوید ، است.

Card image
شامل 12 دوره آموزشی به مدت 23 ساعت

توسعه کامل جاوا اسکریپت را با یکی از محبوب ترین پشته های منبع باز یاد بگیرید: MongoDB، Express، Angular و Node.js (MEAN). نحوه ساخت برنامه های رعد و برق سریع در محیط زمان اجرا جاوا اسکریپت را کشف کنید. در این مسیر یادگیری جامع، می‌توانید یاد بگیرید که چگونه برنامه‌های مبتنی بر داده بسازید، همچنین کد خود را آزمایش، ایمن و مستقر کنید. <i>این مسیر به دانش اولیه HTML، CSS، جاوا اسکریپت، و Git نیاز دارد که در مسیر یادگیری توسعه‌دهنده وب ما پوشش داده شده است.</i>

آموزش ساخت API های RESTful با Node.js و Express ، ایستگاه شماره 9 در مسیر یادگیری یک برنامه نویس MEAN Javascript شوید ، است.

Card image
شامل 11 دوره آموزشی به مدت 24 ساعت

React و Node یک ترکیب محبوب برای ساختن برنامه‌های فول استک قوی هستند. توسعه کامل جاوا اسکریپت را با MongoDB، Express، React و Node.js (MERN) بیاموزید. در این مسیر یادگیری جامع، می‌توانید یاد بگیرید که چگونه برنامه‌های مبتنی بر داده بسازید، همچنین کد خود را آزمایش، ایمن و مستقر کنید. <i>این مسیر به دانش اولیه HTML، CSS، جاوا اسکریپت و Git نیاز دارد که در مسیر یادگیری ما به عنوان یک توسعه دهنده وب پوشش داده شده است.</i>

آموزش ساخت API های RESTful با Node.js و Express ، ایستگاه شماره 8 در مسیر یادگیری یک توسعه دهنده جاوا اسکریپت MERN Stack شوید ، است.

Node یک زبان برنامه نویسی محبوب و با رشد سریع است که به شما امکان می دهد جاوا اسکریپت را در سمت سرور اجرا کنید. پس از یادگیری اصول اولیه HTML، CSS، جاوا اسکریپت و Git در مسیر یادگیری برنامه نویس وب، نحوه ساخت برنامه های کاربردی سریع در Node.js را بیاموزید. در این مسیر یادگیری جامع، می‌توانید نحوه کار با داده‌ها و همچنین تست، ایمن و استقرار برنامه‌های Node.js خود را بیاموزید. با استفاده از Node.js، تجربه عملی در ساخت وب سایت، میکروسرویس و API داشته باشید.

آموزش ساخت API های RESTful با Node.js و Express ، ایستگاه شماره 10 در مسیر یادگیری یک برنامه نویس Node.js شوید ، است.

Card image
شامل 12 دوره آموزشی به مدت 26 ساعت
نوع محتواها
24 محتوای ویدئویی
زیرنویس‌
فارسی-ماشین و انگلیسی
کیفیت ویدئوها‌
720p و 540p
فایل تمرینی‌
دارد