انتشار: Jun 2015
بروزرسانی: Jul 2019
Logo

آموزش ارتباط با اعتماد به نفس

مدرس Jeff Ansell
انتشار 2015/06/03
به‌روز‌رسانی 2019/07/26
مدت زمان 1h 16m
سطح متوسط
فایل تمرینی ندارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش ارتباط با اعتماد به نفس

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش Communicating with Confidence در 10 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

رهبران فکری از بقیه در حوزه کاری خود متمایز هستند - آنها مزیت خود را ایجاد می کنند تا سریعتر در حرفه خود پیشرفت کنند، تجارت بیشتری جذب کنند، ثروت بیشتری بسازند و پیام خود را منتشر کنند. بیاموزید که چگونه آنچه را که می‌دانید، کاری که انجام می‌دهید، و چه کسی هستید، به اشتراک بگذارید و آن را به طور گسترده‌تر و مؤثرتر به اشتراک بگذارید تا به عنوان یک متخصص در صنعت خود شناخته شوید.

آموزش ارتباط با اعتماد به نفس ، ایستگاه شماره 7 در مسیر یادگیری یک رهبر فکری شوید ، است.

Card image
شامل 8 دوره آموزشی به مدت 6 ساعت

ارتباط در زمان تغییر ضروری است. در این مسیر یادگیری، نحوه و زمان برقراری ارتباط در هنگام بحران را در حین مدیریت شهرت شرکت و ارتباط با سهامداران کلیدی کشف کنید. به علاوه، پایه های ارتباطی مانند گوش دادن موثر و زبان بدن دیجیتال را بیاموزید.

آموزش ارتباط با اعتماد به نفس ، ایستگاه شماره 9 در مسیر یادگیری برقراری ارتباط در زمان تغییر ، است.

Card image
شامل 10 دوره آموزشی به مدت 8 ساعت

شما با یک مشتری رویایی، سرمایه گذار یا شریک ملاقات کرده اید. بعد، آنها را با ارائه خود شگفت زده کنید. ارائه ایده های خود به شیوه ای واضح و جذاب از نظر بصری گامی حیاتی به سوی نتیجه ای است که می خواهید. این مسیر یادگیری می تواند به شما در ایجاد و ارائه یک ارائه جذاب کمک کند.

آموزش ارتباط با اعتماد به نفس ، ایستگاه شماره 7 در مسیر یادگیری ارائه های جذاب ایجاد و ارائه کنید ، است.

بیاموزید که چگونه به وضوح اطلاعات و ایده ها را به شیوه ای جذاب منتقل کنید. چگونگی ایجاد اعتماد، برقراری ارتباط موثر و شنیده شدن در تمام بخش‌های سازمان خود را بررسی کنید. مهارت ها و استراتژی های مهم ارتباط بین فردی را برای برانگیختن کنجکاوی، توجه، اعتماد و احترام بیاموزید.

آموزش ارتباط با اعتماد به نفس ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری مهارت های ارتباطی و نفوذ بین فردی خود را توسعه دهید ، است.

صرف نظر از نقش یا صنعت شما، مهارت های ارتباطی قوی برای پیشرفت شغلی و کار موثرتر ضروری است. این مسیر یادگیری به شما کمک می کند تا مهارت های ارتباطی خود را برای ایجاد روابط قابل اعتماد، حل تعارضات و به اشتراک گذاشتن ایده های خود با وضوح و اطمینان، توسعه دهید.

آموزش ارتباط با اعتماد به نفس ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری گواهینامه حرفه ای مهارت های ارتباطی ضروری در یادگیری لینکدین ، است.

این مسیر یادگیری دوره هایی را که فراگیران برای شغل فعلی و فرصت های آینده خود بیشترین استفاده را می کنند را به نمایش می گذارد. بیش از 250000 متخصص فناوری اطلاعات در طول سال گذشته این دوره ها را گذرانده اند. امروز هماهنگ شوید تا سفر مهارت‌سازی خود را شروع کنید.

آموزش ارتباط با اعتماد به نفس ، ایستگاه شماره 7 در مسیر یادگیری 10 دوره از محبوب ترین دوره ها در بین متخصصان فناوری اطلاعات ، است.

این مسیر یادگیری دوره هایی را که فراگیران برای شغل فعلی و فرصت های آینده خود بیشترین استفاده را می کنند را به نمایش می گذارد. بیش از یک میلیون حرفه ای که به دنبال شغل جدید هستند در طول سال گذشته این دوره ها را گذرانده اند. امروز هماهنگ شوید تا سفر مهارت‌سازی خود را شروع کنید.

آموزش ارتباط با اعتماد به نفس ، ایستگاه شماره 7 در مسیر یادگیری 10 دوره پرطرفدار در میان جویندگان کار ، است.

این مسیر یادگیری دوره هایی را که فراگیران برای شغل فعلی و فرصت های آینده خود بیشترین استفاده را می کنند را به نمایش می گذارد. در طول سال گذشته بیش از 700000 متخصص فروش این دوره ها را گذرانده اند. امروز هماهنگ شوید تا سفر مهارت‌سازی خود را شروع کنید.

آموزش ارتباط با اعتماد به نفس ، ایستگاه شماره 7 در مسیر یادگیری 10 دوره از محبوب ترین دوره ها در بین حرفه ای های فروش ، است.

این مسیر یادگیری دوره هایی را که فراگیران برای شغل فعلی و فرصت های آینده خود بیشترین استفاده را می کنند را به نمایش می گذارد. بیش از هفت میلیون متخصص در طول سال گذشته این دوره ها را گذرانده اند. امروز هماهنگ شوید تا سفر مهارت‌سازی خود را شروع کنید.

آموزش ارتباط با اعتماد به نفس ، ایستگاه شماره 4 در مسیر یادگیری 20 دوره از محبوب ترین دوره ها در بین همه حرفه ای ها ، است.

زنانی که آرزوی نقش های رهبری را دارند در شرکت های امروزی با چالش های منحصر به فردی روبرو هستند. آنها برای فرصت‌های کلیدی از دست می‌روند، کمتر از همکاران مردشان دستمزد می‌گیرند و از شبکه‌های مهم کنار گذاشته می‌شوند. در این مسیر، مهارت ها و استراتژی های ضروری برای موفقیت به عنوان یک رهبر در نیروی کار را بیاموزید.

آموزش ارتباط با اعتماد به نفس ، ایستگاه شماره 8 در مسیر یادگیری زنان در رهبری ، است.

Card image
شامل 8 دوره آموزشی به مدت 6 ساعت
محتواها
23 محتوای ویدئویی
زیرنویس‌
فارسی-ماشین و انگلیسی
کیفیت ویدئوها‌
720p و 540p
فایل تمرینی‌
ندارد
آزمون‌
48 سوال