انتشار: Jun 2019
Logo

آموزش طراحی یک ارائه (2019)

مدرس Tony Harmer
انتشار 2019/06/13
مدت زمان 56m 12s
سطح مبتدی
فایل تمرینی ندارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش طراحی یک ارائه (2019)

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش Designing a Presentation (2019) در 3 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

شما با یک مشتری رویایی، سرمایه گذار یا شریک ملاقات کرده اید. بعد، آنها را با ارائه خود شگفت زده کنید. ارائه ایده های خود به شیوه ای واضح و جذاب از نظر بصری گامی حیاتی به سوی نتیجه ای است که می خواهید. این مسیر یادگیری می تواند به شما در ایجاد و ارائه یک ارائه جذاب کمک کند.

آموزش طراحی یک ارائه (2019) ، ایستگاه شماره 16 در مسیر یادگیری ارائه های جذاب ایجاد و ارائه کنید ، است.

ملاقات با سرمایه گذاران یک فرصت بزرگ و یک آزمون کلیدی برای کسب و کار شما است. سرمایه گذاران سوالات سختی می پرسند. پاسخ ها می توانند آینده شما را مشخص کنند. این مسیر یادگیری همه چیز در مورد آماده سازی، طراحی و ارائه یک زمین محکم است که باعث می شود مردم بخواهند در شرکت شما سرمایه گذاری کنند.

آموزش طراحی یک ارائه (2019) ، ایستگاه شماره 9 در مسیر یادگیری زمینه موفقیت آمیزی برای سرمایه گذاران ایجاد کنید ، است.

<strong>لطفاً توجه داشته باشید که LinkedIn Learning این مسیر یادگیری را در تاریخ 21 مارس 2023 بازنشسته خواهد کرد. برای دریافت گواهی پایان کار، باید تمام دوره های موجود در مسیر را قبل از آن تاریخ تکمیل کنید.</strong><br><br><br > مهارت های ارائه برای موفقیت تقریباً در هر شغلی حیاتی است. بیاموزید که چگونه ارائه هایی طراحی کنید که توجه مردم را به خود جلب کند، ایده های خود را با اطمینان ارائه کنید و با ارائه مطالب به خوبی سازماندهی شده در قالبی قابل فهم، مخاطب را درگیر کنید.

آموزش طراحی یک ارائه (2019) ، ایستگاه شماره 8 در مسیر یادگیری مهارت های ارائه خود را توسعه دهید ، است.

نوع محتواها
25 محتوای ویدئویی
زیرنویس‌
فارسی-ماشین و انگلیسی
کیفیت ویدئوها‌
720p و 540p
فایل تمرینی‌
ندارد