انتشار: Apr 2019
Logo

آموزش پیشروی از راه دور

مدرس Kevin Eikenberry
انتشار 2019/04/30
مدت زمان 36m 50s
سطح متوسط
فایل تمرینی ندارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش پیشروی از راه دور

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش Leading at a Distance در 3 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

مدیران و رهبران دائماً با تغییر مواجه هستند. تکنیک های خاصی را برای برنامه ریزی تلاش برای تغییر و همچنین نحوه رسیدگی به چالش های فرهنگی و عاطفی که در طول تغییرات سازمانی ایجاد می شود، بیاموزید.

آموزش پیشروی از راه دور ، ایستگاه شماره 9 در مسیر یادگیری پیشرو در زمان تغییر ، است.

Card image
شامل 15 دوره آموزشی به مدت 11 ساعت

کار از راه دور را در این مجموعه از دوره های آنلاین بهینه کنید – چه در کار از راه دور تازه کار باشید چه نباشید، چه در حال رهبری یک تیم یا بخشی از یک تیم با اعضای تیم توزیع شده باشید. کشف کنید که چگونه هنگام کار از خانه یا سایر محیط های راه دور، مولد باشید و در ارتباط بمانید.

آموزش پیشروی از راه دور ، ایستگاه شماره 10 در مسیر یادگیری کار از راه دور: آماده سازی خود و تیم خود برای موفقیت ، است.

در این مسیر یادگیری، مهارت‌ها و تکنیک‌هایی را کشف کنید که به شما کمک می‌کنند در زمان‌های عدم اطمینان در حرفه خود مثبت و سازنده بمانید. این 16 دوره می تواند به شما کمک کند تا با تغییر محل کار مقابله کنید، هدف و جهت را پیدا کنید، دیگران را هدایت کنید و کارایی را افزایش دهید.

آموزش پیشروی از راه دور ، ایستگاه شماره 10 در مسیر یادگیری در هنگام عدم اطمینان مثبت و سازنده بمانید ، است.

نوع محتواها
18 محتوای ویدئویی
زیرنویس‌
فارسی-ماشین و انگلیسی
کیفیت ویدئوها‌
720p و 540p
فایل تمرینی‌
ندارد