انتشار: Mar 2019
Logo

آموزش نرم افزار Jira (2019)

مدرس Robert Anthony
انتشار 2019/03/20
مدت زمان 1h 18m
سطح مبتدی
فایل تمرینی ندارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش آموزش نرم افزار Jira (2019)

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش Learning Jira Software (2019) در 4 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

توسعه نرم افزار به رویکردهای تخصصی برای مدیریت پروژه نیاز دارد و مدیران پروژه نرم افزاری تقاضای بالایی دارند. اصول مدیریت پروژه را در ارتباط با تیم های توسعه نرم افزار و همچنین بهترین شیوه ها برای سازمان خود بیاموزید.

آموزش آموزش نرم افزار Jira (2019) ، ایستگاه شماره 8 در مسیر یادگیری مدیر پروژه نرم افزاری شوید ، است.

Card image
شامل 12 دوره آموزشی به مدت 16 ساعت

توسعه نرم افزار چابک به سرعت تبدیل به پیشرفته ترین حالت شده است. در این مسیر یادگیری جامع، می توانید عمیقاً در کاربرد اصول چابک برای توسعه دهندگان نرم افزار و مدیران پروژه غوطه ور شوید و یاد بگیرید که چگونه رویکردهای ناب، DevOps و چابک را در سازمان فناوری اطلاعات خود ادغام کنید.

آموزش آموزش نرم افزار Jira (2019) ، ایستگاه شماره 18 در مسیر یادگیری استاد توسعه نرم افزار چابک ، است.

Card image
شامل 33 دوره آموزشی به مدت 43 ساعت

همانطور که کسب و کارها بیشتر توزیع می شوند، مدیریت از راه دور نقش بزرگی را در مسئولیت های متخصصان فناوری اطلاعات ایفا می کند. در این مسیر یادگیری، متخصصان فناوری اطلاعات می توانند نحوه استفاده از ابزارهای دسترسی از راه دور برای سیستم عامل های مختلف و اجرای بهترین شیوه های امنیتی برای کار از راه دور را بیاموزند.

آموزش آموزش نرم افزار Jira (2019) ، ایستگاه شماره 4 در مسیر یادگیری به عنوان یک مدیر فناوری اطلاعات از راه دور موفق شوید ، است.

توسعه نرم افزار برای تیم های از راه دور و توزیع شده مناسب است. تکنیک های زیادی برای کار با یکدیگر موفقیت آمیز وجود دارد. در این مسیر یادگیری، توسعه‌دهندگان و رهبران تیم می‌توانند بهترین شیوه‌های ارتباط از راه دور، همکاری، مدیریت پروژه و مراسم چابک را بیاموزند.

آموزش آموزش نرم افزار Jira (2019) ، ایستگاه شماره 16 در مسیر یادگیری به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار از راه دور موفق شوید ، است.