انتشار: Sep 2018
Logo

آموزش ورد دسکتاپ (Office 365/Microsoft 365) (2018)

مدرس Nick Brazzi
انتشار 2018/09/26
مدت زمان 40m 49s
سطح مبتدی
فایل تمرینی دارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش آموزش ورد دسکتاپ (Office 365/Microsoft 365) (2018)

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش Learning Word Desktop (Office 365/Microsoft 365) (2018) در 2 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

مایکروسافت 365 جدید هستید؟ با ابزارهای اصلی آفیس - اکسل، ورد، پاورپوینت و اوت لوک - و همچنین ابزارهای محبوبی مانند تیم های مایکروسافت، سریع به سرعت خود برسید.

آموزش آموزش ورد دسکتاپ (Office 365/Microsoft 365) (2018) ، ایستگاه شماره 3 در مسیر یادگیری شروع کار با مایکروسافت 365 ، است.

Card image
شامل 6 دوره آموزشی به مدت 8 ساعت

با مایکروسافت ورد جدید هستید؟ با برنامه شماره 1 پردازش کلمه در جهان، سریع به سرعت برسید. در این مسیر آموزشی می توانید یاد بگیرید که اسناد اولیه را در Word ایجاد و قالب بندی کنید.

آموزش آموزش ورد دسکتاپ (Office 365/Microsoft 365) (2018) ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری شروع کار با Microsoft Word ، است.

Card image
شامل 3 دوره آموزشی به مدت 2 ساعت