انتشار: Sep 2016
Logo

آموزش طرح: گردش کار طراحی موبایل

مدرس Diane Cronenwett
انتشار 2016/09/14
مدت زمان 1h 30m
سطح متوسط
فایل تمرینی دارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش طرح: گردش کار طراحی موبایل

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش Sketch: Mobile Design Workflows در 2 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

طراحان UX امروزی باید از نرم افزارهای پیشرفته استفاده کنند و بدانند که چگونه بهترین شیوه های صنعت را در جریان کاری خود اعمال کنند. نمونه‌سازی، ملاحظات طراحی موبایل، تکنیک‌های اعتبارسنجی و موارد دیگر را کاوش کنید تا بتوانید مهارت‌های طراحی UX خود را تقویت کرده و گسترش دهید و نمونه کارهای خود را ارتقا دهید.

آموزش طرح: گردش کار طراحی موبایل ، ایستگاه شماره 12 در مسیر یادگیری مهارت های خود را در طراحی UX ارتقا دهید ، است.

نمونه های اولیه طرح های خود را بسازید تا بتوانید عملکرد را آزمایش کنید و بازخورد با کیفیت بالا از ذینفعان دریافت کنید. مهارت‌های نمونه‌سازی خود را بهبود بخشید تا در دنیای امروزی پروژه‌های سریع و تکراری همگام باشید. و یاد بگیرید که چگونه نمونه های اولیه از همه نوع برای اعتبارسنجی طرح های خود ایجاد کنید.

آموزش طرح: گردش کار طراحی موبایل ، ایستگاه شماره 8 در مسیر یادگیری مهارت های نمونه سازی UX خود را بهبود بخشید ، است.

نوع محتواها
18 محتوای ویدئویی
زیرنویس‌
فارسی-ماشین و انگلیسی
کیفیت ویدئوها‌
720p و 540p
فایل تمرینی‌
دارد