انتشار: Mar 2018
Logo

آموزش DevSecOps: تست امنیتی خودکار

مدرس James Wickett
انتشار 2018/03/29
مدت زمان 1h 35m
سطح متوسط
فایل تمرینی دارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش DevSecOps: تست امنیتی خودکار

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش DevSecOps: Automated Security Testing در 4 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

آیا شما یک توسعه‌دهنده هستید که تحویل مستمر را می‌آموزید، مدیر سیستم هستید یا یک مهندس جدید شروع می‌کنید؟ این مسیر یادگیری به شما کمک می کند تا مهارت های کار در DevOps را به دست آورید. درباره اتوماسیون زیرساخت، تحول ناب و چابک، امنیت، نظارت و مهندسی قابلیت اطمینان سایت بیاموزید.

آموزش DevSecOps: تست امنیتی خودکار ، ایستگاه شماره 19 در مسیر یادگیری یک مهندس DevOps شوید ، است.

Card image
شامل 25 دوره آموزشی به مدت 40 ساعت

امنیت سایبری یکی از نگرانی‌های اصلی در دنیای DevOps با فشار مداوم برای شرکت‌ها برای حرکت سریع‌تر است و تیم‌های امنیتی برای همگام شدن با آزمایش‌ها تلاش می‌کنند. این منجر به ظهور یک زمینه جدید شده است: DevSecOps. اصول اولیه را بیاموزید و با جدیدترین ابزارها در این مسیر یادگیری تمرین کنید.

آموزش DevSecOps: تست امنیتی خودکار ، ایستگاه شماره 3 در مسیر یادگیری در DevSecOps جلو بروید ، است.

Card image
شامل 5 دوره آموزشی به مدت 5 ساعت

تقاضا برای متخصصان امنیت برنامه ها همچنان در حال افزایش است زیرا برنامه های بیشتری راه خود را به صورت آنلاین باز می کنند. مسیر خود را به سمت حرفه ای شدن در زمینه امنیت برنامه ها با ایجاد یک پایه محکم در تست امنیت برنامه آغاز کنید.

آموزش DevSecOps: تست امنیتی خودکار ، ایستگاه شماره 10 در مسیر یادگیری مهارت های تست امنیت برنامه خود را بهبود بخشید ، است.

تحویل مداوم (CD) به دو سؤال دشوار پاسخ می دهد: "چگونه نرم افزار را سریعتر در پاسخ به تقاضای کاربر منتشر کنیم؟" و "چگونه نرم افزارهای با کیفیت بالا را به طور قابل اعتماد منتشر کنیم؟" با استفاده از شیوه ها و ابزارهای خاص، تیم ها می توانند هر دو نگرانی را برطرف کنند. اصول سی دی را بیاموزید، با ابزارهای مهم تجربه عملی داشته باشید، و کشف کنید که چگونه سازمان شما می تواند تحویل نرم افزار را بهینه کند.

آموزش DevSecOps: تست امنیتی خودکار ، ایستگاه شماره 6 در مسیر یادگیری مهارت های تحویل مستمر خود را بهبود بخشید ، است.

نوع محتواها
22 محتوای ویدئویی
زیرنویس‌
فارسی-ماشین و انگلیسی
کیفیت ویدئوها‌
720p و 540p
فایل تمرینی‌
دارد