انتشار: Apr 2018
بروزرسانی: Jul 2019
Logo

آموزش Docker Essential Training: 1 نصب و پیکربندی

مدرس David Davis
انتشار 2018/04/09
به‌روز‌رسانی 2019/07/02
مدت زمان 1h 28m
سطح مبتدی
فایل تمرینی دارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش Docker Essential Training: 1 نصب و پیکربندی

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش Docker Essential Training: 1 Installation and Configuration در 4 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

کانتینرهای Docker توسعه دهندگان را با قابل حمل تر کردن برنامه ها خوشحال می کنند. برای مدیران، Docker (و معماری های کانتینر مرتبط) به مجموعه مهارت ها و رویکردهای جدیدی برای عملیات نیاز دارد. در این مسیر یادگیری، آنچه را که برای کارکرد مؤثر داکر باید بدانید، بیاموزید.

آموزش Docker Essential Training: 1 نصب و پیکربندی ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری یک مدیر Docker شوید ، است.

Card image
شامل 9 دوره آموزشی به مدت 12 ساعت

آخرین به روز رسانی جولای 2022. <br><br>Docker توسعه و استقرار پروژه های نرم افزاری را ساده می کند و این پلتفرم منبع باز را به یک مهارت کلیدی برای توسعه دهندگان نرم افزار و مهندسان DevOps تبدیل می کند. تماشا کنید و یاد بگیرید که چگونه کانتینرها و برنامه های کاربردی خود را با استفاده از Docker بسازید، از نصب تا شبکه و امنیت.

آموزش Docker Essential Training: 1 نصب و پیکربندی ، ایستگاه شماره 2 در مسیر یادگیری Containerize برنامه ها با Docker ، است.

Card image
شامل 2 دوره آموزشی به مدت 8 ساعت

Docker توسعه و انتشار نرم افزار را با یکپارچه سازی محیط ها و اجازه دادن به تیم ها برای استفاده از سیستم های توزیع شده ساده می کند. نحوه توسعه با استفاده از Docker را بیاموزید، دامنه‌های آزمون Docker Certified Associate را بررسی کنید، و شروع به هماهنگ کردن کانتینرها با استفاده از Kubernetes کنید.

آموزش Docker Essential Training: 1 نصب و پیکربندی ، ایستگاه شماره 2 در مسیر یادگیری توسعه و ارائه نرم افزار با Docker ، است.

Card image
شامل 9 دوره آموزشی به مدت 15 ساعت

برای آزمون Docker Certified Associate، نشانه ای که صنعت به رسمیت شناخته شده برای مهارت کانتینرسازی آماده می کند. تخصص Docker در بازار کار برای توسعه دهندگان و متخصصان فناوری اطلاعات تقاضای زیادی دارد. یاد بگیرید که چگونه Docker را در محیط های مختلف پیکربندی کنید و بهترین شیوه های ضروری را کشف کنید.

آموزش Docker Essential Training: 1 نصب و پیکربندی ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری برای گواهینامه Docker Certified Associate (DCA) آماده شوید ، است.

نوع محتواها
31 محتوای ویدئویی
زیرنویس‌
فارسی-ماشین و انگلیسی
کیفیت ویدئوها‌
720p و 540p
فایل تمرینی‌
دارد