انتشار: Feb 2020
مدرس Jen Simmons
انتشار 2020/02/19
مدت زمان 2h 45m
سطح مبتدی
فایل تمرینی دارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش آموزش ضروری HTML

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش HTML Essential Training در 13 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

HTML پایه و اساس ارائه محتوا در وب است. ساختارهای اصلی HTML، برچسب ها و عناصر، ساده هستند، اما واژگان کامل آن غنی و پیچیده است. یاد بگیرید که چگونه از طیف کامل عناصر HTML برای ایجاد تجربه های قدرتمند وب استفاده کنید.

آموزش آموزش ضروری HTML ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری مهارت های خود را در HTML ارتقا دهید ، است.

Card image
شامل 11 دوره آموزشی به مدت 25 ساعت

جاوا اسکریپت که بیشتر به عنوان زبانی که وب را قدرتمند می کند شناخته می شود، می تواند در مرورگر، سرور یا پروژه های مختلف دیگر به شما خدمت کند. در حالی که شروع با جاوا اسکریپت سریع است، تسلط بر آن می تواند کند باشد. این سری از دوره ها آنچه را که برای ساختن برنامه ها نیاز دارید به شما می دهد و سپس جزئیات پیچیده جاوا اسکریپت را با دقت بررسی می کند.

آموزش آموزش ضروری HTML ، ایستگاه شماره 9 در مسیر یادگیری یک توسعه دهنده جاوا اسکریپت شوید ، است.

Card image
شامل 12 دوره آموزشی به مدت 24 ساعت

به عنوان یک توسعه‌دهنده وب پیشرو، مهارت‌هایی را برای ایجاد تجربه‌های کاربر تعاملی و جذاب در وب کسب کنید. همه چیزهایی را که برای طراحی و توسعه کدهای مورد نیاز کاربر نیاز دارید بیاموزید و با ترکیب اصول طراحی گرافیکی و کدنویسی، نحوه زنده کردن مفاهیم را در بوم مرورگر بیاموزید.

آموزش آموزش ضروری HTML ، ایستگاه شماره 6 در مسیر یادگیری به یک توسعه دهنده وب فرانت اند تبدیل شوید ، است.

مهارت‌های کار با فن‌آوری‌های بک‌اند و فرانت‌اند را به‌عنوان یک توسعه‌دهنده فول استک به دست آورید. شما یک پایه محکم برای کار با سرورها و تنظیمات میزبان، انجام یکپارچه سازی پایگاه داده و ایجاد وب سایت های پویا و مبتنی بر داده ایجاد خواهید کرد.

آموزش آموزش ضروری HTML ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری یک توسعه دهنده وب تمام پشته شوید ، است.

Card image
شامل 12 دوره آموزشی به مدت 29 ساعت

مهارت های لازم برای توسعه وب سایت های سفارشی با وردپرس را به دست آورید. با این مسیر یادگیری، پایه ای محکم برای توسعه مهارت های پیشرفته وردپرس خود خواهید ساخت. از انتخاب قالب های وردپرس فراتر بروید و یاد بگیرید که چگونه در واقع وردپرس را دستکاری کنید تا محتوا و طرح هایی مطابق با نیازهای منحصر به فرد شما ایجاد کنید.

آموزش آموزش ضروری HTML ، ایستگاه شماره 6 در مسیر یادگیری یک برنامه نویس جوان وردپرس شوید ، است.

Card image
شامل 12 دوره آموزشی به مدت 28 ساعت

آشنایی با مهارت های برنامه نویسی مورد نیاز برای حرفه ای به عنوان توسعه دهنده نرم افزار. این مسیر یادگیری چشم انداز وسیعی در مورد فناوری های اصلی برای توسعه وب، توسعه نرم افزار و پایگاه های داده ارائه می دهد. ابزارهای رایج و تصویر بزرگتر از نحوه کار حرفه های توسعه را معرفی می کند.

آموزش آموزش ضروری HTML ، ایستگاه شماره 4 در مسیر یادگیری یک توسعه دهنده نرم افزار شوید ، است.

Card image
شامل 11 دوره آموزشی به مدت 31 ساعت

<strong>لطفاً توجه داشته باشید که LinkedIn Learning این مسیر یادگیری را در تاریخ 21 مارس 2023 بازنشسته خواهد کرد. برای دریافت گواهی پایان کار، باید تمام دوره های موجود در مسیر را قبل از آن تاریخ تکمیل کنید.</strong><br><br><br > طراح وب امروزی مهارت‌های طراحی واضح و مختصر را در کنار یک پیش‌زمینه بنیادی قوی در فناوری وب ایجاد می‌کند. آموزش‌های ما مهارت‌هایی را که برای طراحی وب‌سایت‌ها و برنامه‌هایی غنی و جذاب نیاز دارید که هم در دستگاه‌های دسکتاپ و هم در دستگاه‌های تلفن همراه زیبا به نظر می‌رسند، پوشش می‌دهند.

آموزش آموزش ضروری HTML ، ایستگاه شماره 7 در مسیر یادگیری یک طراح وب شوید ، است.

Card image
شامل 11 دوره آموزشی به مدت 27 ساعت

شروع کار خود را با ساخت اپلیکیشن ها و سایت های قدرتمند و جذاب آغاز کنید. این مسیر یادگیری مهارت های اساسی را در اختیار شما قرار می دهد که برای شروع به تسلط بر فناوری های اصلی برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب، از HTML و CSS گرفته تا جاوا اسکریپت و موارد دیگر نیاز دارید!

آموزش آموزش ضروری HTML ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری یک توسعه دهنده وب شوید ، است.

Card image
شامل 9 دوره آموزشی به مدت 22 ساعت

به عنوان یک توسعه‌دهنده وب پیشرو، مهارت‌هایی را برای ایجاد تجربه‌های کاربر تعاملی و جذاب در وب کسب کنید. همه چیزهایی را که برای طراحی و توسعه کدهای رو به رو کاربر نیاز دارید بیاموزید و بیاموزید که چگونه مفاهیم را در بوم مرورگر زنده کنید، چه در حال ایجاد سایت یا برنامه باشید.

آموزش آموزش ضروری HTML ، ایستگاه شماره 2 در مسیر یادگیری کاوش شغلی در توسعه وب فرانت اند ، است.

Card image
شامل 10 دوره آموزشی به مدت 25 ساعت

مهارت های لازم برای توسعه وب سایت های سفارشی با وردپرس را به دست آورید. این مسیر یادگیری یک پایه محکم برای توسعه مهارت های پیشرفته وردپرس شما ارائه می دهد. نحوه دستکاری وردپرس را برای ساختن محتوا و طرح هایی که با نیازهای منحصر به فرد شما مطابقت دارند، بررسی کنید.

آموزش آموزش ضروری HTML ، ایستگاه شماره 5 در مسیر یادگیری شروع کار با وردپرس ، است.

Card image
شامل 10 دوره آموزشی به مدت 24 ساعت

با کاوش در اصول کدهای وب، مهارت های طراحی وب خود را به سطح بعدی ببرید و یاد بگیرید که چگونه طرح های زیبای خود را به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش آموزش ضروری HTML ، ایستگاه شماره 2 در مسیر یادگیری مهارت های برنامه نویسی طراحی وب خود را بهبود بخشید ، است.

این مسیر یادگیری به توسعه دهندگان مشتاق کمک می کند تا برای آزمون Microsoft Technology Associate (MTA): Software Development Fundamentals (98-361) آماده شوند و قبول شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این آزمون و تعیین گواهینامه MTA، به https://www.microsoft.com/en-us/learning/exam-98-361.aspx مراجعه کنید.

آموزش آموزش ضروری HTML ، ایستگاه شماره 11 در مسیر یادگیری برای آزمون MTA: اصول توسعه نرم افزار (98-361) آماده شوید ، است.

این مسیر یادگیری اصول توسعه نرم افزار را آموزش می دهد. این یک پیش نیاز و بخشی از فرآیند پذیرش برای برنامه مایکروسافت نرم افزار و سیستم های آکادمی (MSSA)، مسیر یادگیری <b>Cloud Application Development (CAD)</b> است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه MSSA، از <a href="https://military.microsoft.com/mssa/" target="_blank">https://aka.ms/mssa</a> دیدن کنید.

آموزش آموزش ضروری HTML ، ایستگاه شماره 7 در مسیر یادگیری اصول توسعه نرم افزار ، است.

Card image
شامل 10 دوره آموزشی به مدت 19 ساعت
نوع محتواها
41 محتوای ویدئویی
زیرنویس‌
فارسی-ماشین و انگلیسی
کیفیت ویدئوها‌
720p و 540p
فایل تمرینی‌
دارد