انتشار: Aug 2019
Logo

آموزش تولید و ویرایش ویدئو

مدرس Rob Garrott
انتشار 2019/08/12
مدت زمان 18m 54s
سطح مبتدی
فایل تمرینی ندارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش آموزش تولید و ویرایش ویدئو

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش Learning Video Production and Editing در 6 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

فیلمبرداری زبان برقراری ارتباط با تصاویر متحرک است. برای تبدیل شدن به یک حرفه ای در پشت لنز، باید حرکت، ترکیب بندی، نورپردازی و داستان سرایی را بدانید. این دوره ها می توانند به شما در ایجاد پایه ای از دانش کمک کنند و به شما دایره لغات برای توسعه مهارت های خود را ارائه دهند.

آموزش آموزش تولید و ویرایش ویدئو ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری فیلمبردار شوید ، است.

Card image
شامل 6 دوره آموزشی به مدت 7 ساعت

به عنوان یک مستندساز داستان های جذابی بسازید. چه تجربه کمی از کار با ویدیوها داشته باشید، چه در اواسط تولید به دنبال تکنیک‌های دوربین و ویرایش سریع هستید، این مسیر همراهی عالی برای ماجراجویی فیلم‌سازی شما است.

آموزش آموزش تولید و ویرایش ویدئو ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری یک فیلمساز مستند شوید ، است.

Card image
شامل 11 دوره آموزشی به مدت 24 ساعت

کشف کنید که برای زنده کردن تولیدات فیلم و ویدیو به عنوان یک تهیه کننده فیلم چه چیزی لازم است. چه خلاق باشید و چه حرفه ای، یاد بگیرید که چگونه یک شرکت فیلمسازی راه اندازی کنید و تمام جنبه های فیلمبرداری، تولید و پست را مدیریت کنید.

آموزش آموزش تولید و ویرایش ویدئو ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری تهیه کننده فیلم شوید ، است.

Card image
شامل 10 دوره آموزشی به مدت 17 ساعت

<strong>لطفاً توجه داشته باشید که LinkedIn Learning این مسیر یادگیری را در تاریخ 21 مارس 2023 بازنشسته خواهد کرد. برای دریافت گواهی پایان کار، باید تمام دوره های موجود در مسیر را قبل از آن تاریخ تکمیل کنید.</strong><br><br><br > بیاموزید که چگونه علایق خلاقانه خود را ترکیب کنید - ویدئو، طراحی گرافیک، نوشتار، و صدا - و طراحی محتوای چند رسانه ای که سرگرم کننده، اطلاع رسانی و الهام بخش است. از تولید ویدئو و نوشتن فیلمنامه گرفته تا ویرایش و ضبط صدا، مهارت های ضروری و بهترین شیوه هایی را که برای تبدیل شدن به یک متخصص چندرسانه ای نیاز دارید، بیاموزید.

آموزش آموزش تولید و ویرایش ویدئو ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری یک متخصص چند رسانه ای شوید ، است.

Card image
شامل 8 دوره آموزشی به مدت 20 ساعت

مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک ویرایشگر ویدیویی حرفه ای را به دست آورید. با استفاده از بهترین ابزار دیجیتال امروزی، پایه محکمی در همه چیز از ساختار داستان و تکنیک های ویرایش گرفته تا فشرده سازی ویدیو و تصحیح رنگ خواهید داشت.

آموزش آموزش تولید و ویرایش ویدئو ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری تبدیل به یک ویرایشگر ویدیو شوید ، است.

Card image
شامل 7 دوره آموزشی به مدت 22 ساعت

<strong>لطفاً توجه داشته باشید که LinkedIn Learning این مسیر یادگیری را در تاریخ 21 مارس 2023 بازنشسته خواهد کرد. برای دریافت گواهی پایان کار، باید تمام دوره های موجود در مسیر را قبل از آن تاریخ تکمیل کنید.</strong><br><br><br >آماده ورود به دنیای هیجان انگیز تولید فیلم و ویدیو هستید؟ در این مسیر، بهترین روش‌ها و تکنیک‌های تخصصی را برای همه چیز از مکان یابی و نورپردازی گرفته تا ضبط صدا و پس از تولید، یاد خواهید گرفت.

آموزش آموزش تولید و ویرایش ویدئو ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری عضو گروه تولید ویدیو شوید ، است.

Card image
شامل 8 دوره آموزشی به مدت 10 ساعت
نوع محتواها
7 محتوای ویدئویی
زیرنویس‌
فارسی-ماشین و انگلیسی
کیفیت ویدئوها‌
720p و 540p
فایل تمرینی‌
ندارد