انتشار: Jul 2019
بروزرسانی: Dec 2020
Logo

آموزش مبانی برنامه نویسی: مبانی

مدرس Annyce Davis
انتشار 2019/07/22
به‌روز‌رسانی 2020/12/07
مدت زمان 1h 56m
سطح مبتدی
فایل تمرینی دارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش مبانی برنامه نویسی: مبانی

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش Programming Foundations: Fundamentals در 6 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

سفر برنامه نویسی جاوا خود را با این راهنمای شروع سریع و آسان شروع کنید. این مسیر یادگیری با ارائه یک نمای کلی از اصول برنامه نویسی اساسی و همچنین بررسی عمیق مهارت های برنامه نویسی جاوا با تمرین عملی، شما را برای موفقیت آماده می کند.

آموزش مبانی برنامه نویسی: مبانی ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری راهنمای شروع سریع برنامه نویسی جاوا ، است.

سفر برنامه نویسی پایتون خود را با این مسیر یادگیری شروع سریع آغاز کنید، جایی که اصول برنامه نویسی اساسی را یاد می گیرید تا قبل از فرو رفتن در ویژگی های پایتون با تمرین عملی، شما را برای موفقیت آماده کنید.

آموزش مبانی برنامه نویسی: مبانی ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری راهنمای شروع سریع برنامه نویسی در پایتون ، است.

امروزه تقاضای برنامه نویسان بیشتر از قبل شده است. مهارت‌ها و ابزارهای ضروری را برای تبدیل شدن به یک مهندس نرم‌افزار موفق به‌دست آورید و مفاهیم و شیوه‌های اساسی را که برای کار کدنویسی حیاتی هستند، بیاموزید - مهم نیست چه زبانی را انتخاب می‌کنید.

آموزش مبانی برنامه نویسی: مبانی ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری برنامه نویس شوید: بنیادها ، است.

Card image
شامل 13 دوره آموزشی به مدت 24 ساعت

آشنایی با مهارت های برنامه نویسی مورد نیاز برای حرفه ای به عنوان توسعه دهنده نرم افزار. این مسیر یادگیری چشم انداز وسیعی در مورد فناوری های اصلی برای توسعه وب، توسعه نرم افزار و پایگاه های داده ارائه می دهد. ابزارهای رایج و تصویر بزرگتر از نحوه کار حرفه های توسعه را معرفی می کند.

آموزش مبانی برنامه نویسی: مبانی ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری یک توسعه دهنده نرم افزار شوید ، است.

Card image
شامل 11 دوره آموزشی به مدت 31 ساعت

مهارت های مورد نیاز برای یک حرفه در توسعه نرم افزار را کشف کنید. مفاهیم اصلی و ساختار زبان های برنامه نویسی را بیاموزید و نحوه کاربرد آنها را بیاموزید.

آموزش مبانی برنامه نویسی: مبانی ، ایستگاه شماره 2 در مسیر یادگیری الزامات شغلی در توسعه نرم افزار توسط مایکروسافت و لینکدین ، است.

این مسیر یادگیری به توسعه دهندگان مشتاق کمک می کند تا برای آزمون Microsoft Technology Associate (MTA): Software Development Fundamentals (98-361) آماده شوند و قبول شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این آزمون و تعیین گواهینامه MTA، به https://www.microsoft.com/en-us/learning/exam-98-361.aspx مراجعه کنید.

آموزش مبانی برنامه نویسی: مبانی ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری برای آزمون MTA: اصول توسعه نرم افزار (98-361) آماده شوید ، است.

نوع محتواها
36 محتوای ویدئویی
زیرنویس‌
فارسی-ماشین و انگلیسی
کیفیت ویدئوها‌
720p و 540p
فایل تمرینی‌
دارد