انتشار: Apr 2020
Logo

آموزش بهار: چارچوب در عمق

مدرس Frank P Moley III
انتشار 2020/04/02
مدت زمان 1h 57m
سطح متوسط
فایل تمرینی دارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش بهار: چارچوب در عمق

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش Spring: Framework in Depth در 3 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

توسعه بهار خود را به سطح بعدی ببرید. جدیدترین بهترین شیوه‌ها را در توسعه ابری بومی بکار ببرید، مشکلات رایج با الگوهای طراحی را حل کنید و برنامه‌های تمام پشته را با React بسازید.<br><br><i>توجه: این مسیر برای توسعه‌دهندگان متوسط ​​Spring و کسانی طراحی شده است که مسیر یادگیری Become a Spring Developer را تکمیل کرد.</i>

آموزش بهار: چارچوب در عمق ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری مهارت های توسعه دهنده بهار خود را ارتقا دهید ، است.

Spring یک چارچوب برنامه کاربردی محبوب و با رشد سریع و کانتینر وارونگی کنترل (IOC) برای پلتفرم جاوا است. ویژگی های اصلی این فریم ورک می تواند توسط هر برنامه جاوا استفاده شود و برای توسعه برنامه های سازمانی و وب ایده آل است. بیاموزید که چگونه با استفاده از Spring Boot برای ساخت برنامه‌های پویا و مبتنی بر داده، با Spring شروع کنید. این مسیر به تسلط اولیه در جاوا نیاز دارد که در مسیر یادگیری برنامه‌نویس جاوا شوید.

آموزش بهار: چارچوب در عمق ، ایستگاه شماره 3 در مسیر یادگیری به یک توسعه دهنده بهار تبدیل شوید ، است.

توسعه بهار خود را به سطح بعدی ببرید. جدیدترین روش‌ها را در توسعه‌ی ابری بومی اتخاذ کنید، مشکلات رایج با الگوهای طراحی را حل کنید و چالش‌های کد فنری را تمرین کنید. توجه: این مسیر برای توسعه دهندگان متوسط ​​بهار و کسانی که مسیر یادگیری شروع به کار در Spring Development را تکمیل کرده اند طراحی شده است.

آموزش بهار: چارچوب در عمق ، ایستگاه شماره 3 در مسیر یادگیری مهارت های خود را در توسعه بهار ایجاد کنید ، است.

نوع محتواها
32 محتوای ویدئویی
زیرنویس‌
فارسی-ماشین و انگلیسی
کیفیت ویدئوها‌
720p و 540p
فایل تمرینی‌
دارد