انتشار: Dec 2015
بروزرسانی: Oct 2019
Logo

آموزش چابک در محل کار: گزارش با نمودارها و تابلوهای چابک

مدرس Doug Rose
انتشار 2015/12/11
به‌روز‌رسانی 2019/10/15
مدت زمان 44m 22s
سطح مبتدی
فایل تمرینی دارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش چابک در محل کار: گزارش با نمودارها و تابلوهای چابک

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش Agile at Work: Reporting with Agile Charts and Boards در 4 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

به عنوان مدیر پروژه چابک پروژه ها را با بالاترین سطح عملکرد و کیفیت ارائه دهید. این مسیر به شما کمک می‌کند که پایه‌ای محکم در رهبری و انگیزه دادن به تیم‌های پروژه چابک بسازید، از توسعه داستان‌های کاربر و نمودارهای چابک گرفته تا برگزاری جلسات سازنده.

آموزش چابک در محل کار: گزارش با نمودارها و تابلوهای چابک ، ایستگاه شماره 4 در مسیر یادگیری مدیر پروژه چابک شوید ، است.

Card image
شامل 9 دوره آموزشی به مدت 10 ساعت

به عنوان مدیر پروژه چابک پروژه ها را با بالاترین سطح عملکرد و کیفیت ارائه دهید. این مسیر به شما کمک می‌کند که یک پایه محکم در تیم‌های پروژه چابک پیشرو و برانگیخته بسازید، از توسعه داستان‌های کاربر و نمودارهای چابک گرفته تا برگزاری جلسات سازنده.

آموزش چابک در محل کار: گزارش با نمودارها و تابلوهای چابک ، ایستگاه شماره 4 در مسیر یادگیری شروع به عنوان یک مدیر پروژه چابک ، است.

Card image
شامل 9 دوره آموزشی به مدت 10 ساعت

توسعه نرم افزار چابک به سرعت تبدیل به پیشرفته ترین حالت شده است. در این مسیر یادگیری جامع، می توانید عمیقاً در کاربرد اصول چابک برای توسعه دهندگان نرم افزار و مدیران پروژه غوطه ور شوید و یاد بگیرید که چگونه رویکردهای ناب، DevOps و چابک را در سازمان فناوری اطلاعات خود ادغام کنید.

آموزش چابک در محل کار: گزارش با نمودارها و تابلوهای چابک ، ایستگاه شماره 34 در مسیر یادگیری استاد توسعه نرم افزار چابک ، است.

Card image
شامل 33 دوره آموزشی به مدت 43 ساعت

حرفه خود را به عنوان یک پزشک متخصص PMI Agile بیشتر کنید. گواهینامه PMI-ACP دانش چابک شما را به رسمیت می شناسد و تخصص موضوعی شما را به همتایان، مدیران، ذینفعان و کارفرمایان نشان می دهد. این مسیر یادگیری برای کمک به یادگیری، مطالعه و شرکت در آزمون PMI-ACP طراحی شده است.

آموزش چابک در محل کار: گزارش با نمودارها و تابلوهای چابک ، ایستگاه شماره 10 در مسیر یادگیری برای گواهینامه PMI-ACP آماده شوید ، است.

Card image
شامل 19 دوره آموزشی به مدت 21 ساعت