انتشار: Jun 2022
Logo

آموزش لاجوردی: درک تصویر بزرگ

مدرس Walt Ritscher
انتشار 2022/06/17
مدت زمان 3h 25m
سطح مناسب همه
فایل تمرینی ندارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش لاجوردی: درک تصویر بزرگ

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش Azure: Understanding the Big Picture در 4 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

یاد بگیرید که چگونه در پلتفرم ابری محبوب Microsoft Azure به عنوان یک توسعه دهنده Azure حرکت کنید. این دوره‌ها به چگونگی ساخت، استقرار و مدیریت برنامه‌ها و بررسی سرویس‌های Azure می‌پردازند تا به بهترین نحو با نیازهای استراتژی ابری شما، از DevOps گرفته تا ذخیره‌سازی گرفته تا میزبانی، مطابقت داشته باشند.

آموزش لاجوردی: درک تصویر بزرگ ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری شروع به کار به عنوان یک توسعه دهنده Azure ، است.

خدمات توسعه ابر ارائه شده توسط پلتفرم های ابر عمومی پیشرو، خدمات وب آمازون، مایکروسافت آژور، و پلتفرم ابری گوگل را کاوش کنید.

آموزش لاجوردی: درک تصویر بزرگ ، ایستگاه شماره 3 در مسیر یادگیری شروع کار با توسعه ابری ، است.

Card image
شامل 4 دوره آموزشی به مدت 7 ساعت

برای اینکه یک مدیر Azure باشید، به درک کاملی از ابزارها و خدمات مدیریت Azure نیاز دارید. در این مسیر یادگیری، Azure Active Directory و ویژگی های امنیتی ارائه شده توسط Azure را کاوش کنید، سپس با ابزارهای مدیریت Azure مانند PowerShell، پورتال Azure و Azure CLI آشنا شوید.

آموزش لاجوردی: درک تصویر بزرگ ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری شروع کار با Microsoft Azure Administration ، است.

Card image
شامل 4 دوره آموزشی به مدت 8 ساعت

درک عمیق‌تری از محاسبات ابری به دست آورید: مزایا، خدمات، گزینه‌ها و پلتفرم‌های برتر. درباره ایمن سازی برنامه های خود در فضای ابری، گزینه های ذخیره سازی موجود و گواهینامه هایی که می توانند حرفه شما را در رایانش ابری پیشرفت دهند، بیاموزید.

آموزش لاجوردی: درک تصویر بزرگ ، ایستگاه شماره 8 در مسیر یادگیری درک اصول ابری ، است.

Card image
شامل 10 دوره آموزشی به مدت 13 ساعت
محتواها
53 محتوای ویدئویی
زیرنویس‌
فارسی-ماشین و انگلیسی
کیفیت ویدئوها‌
720p و 540p
فایل تمرینی‌
ندارد
آزمون‌
77 سوال