انتشار: Dec 2020
Logo

آموزش امنیت شبکه Azure

مدرس Shyam Raj
انتشار 2020/12/02
مدت زمان 1h 20m
سطح مبتدی
فایل تمرینی ندارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش آموزش امنیت شبکه Azure

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش Learning Azure Network Security در 4 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

این مسیر یادگیری به متخصصان فناوری اطلاعات با درک موجود از رایانش ابری کمک می‌کند تا مهارت‌های مدیریتی را که برای مدیریت موفقیت‌آمیز و حفظ محیط Azure نیاز دارند، توسعه دهند. با کاوش در خدمات Azure و مهارت های اساسی در مورد شبکه و امنیت، می توانید به پیاده سازی ماشین های مجازی Azure Resource Manager و کاوش در بازیابی سایت Azure پیشرفت کنید.

آموزش آموزش امنیت شبکه Azure ، ایستگاه شماره 5 در مسیر یادگیری یک مدیر Azure شوید ، است.

Card image
شامل 7 دوره آموزشی به مدت 12 ساعت

برای اینکه یک مدیر Azure باشید، به درک کاملی از ابزارها و خدمات مدیریت Azure نیاز دارید. در این مسیر یادگیری، Azure Active Directory و ویژگی های امنیتی ارائه شده توسط Azure را کاوش کنید، سپس با ابزارهای مدیریت Azure مانند PowerShell، پورتال Azure و Azure CLI آشنا شوید.

آموزش آموزش امنیت شبکه Azure ، ایستگاه شماره 6 در مسیر یادگیری شروع کار با Microsoft Azure Administration ، است.

Card image
شامل 4 دوره آموزشی به مدت 8 ساعت

قبولی در آزمون گواهینامه Azure Fundamentals (AZ-900) مهارت شما را با این پلت فرم قدرتمند ثابت می کند. این مسیر یادگیری مفاهیم و مهارت هایی را که برای کسب گواهینامه Azure Fundamentals نیاز دارید را پوشش می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این گواهینامه، از <a href="https://docs.microsoft.com/en-us/certifications/azure-fundamentals/">وب‌سایت Microsoft</a> دیدن کنید.

آموزش آموزش امنیت شبکه Azure ، ایستگاه شماره 5 در مسیر یادگیری برای آزمون گواهینامه Microsoft Azure Fundamentals (AZ-900) آماده شوید ، است.

امتحان اصول Azure که برای کسانی که پیشینه فنی ندارند در نظر گرفته شده است، به عنوان یک سکوی راه اندازی ایده آل برای درک بیشتر شما از رایانش ابری و همچنین خدمات پایه Azure عمل می کند. با استفاده از این دوره ها، می توانید در حین آماده شدن برای آزمون گواهینامه AZ-900، تخصص خود را افزایش دهید.

آموزش آموزش امنیت شبکه Azure ، ایستگاه شماره 4 در مسیر یادگیری برای آزمون Microsoft Azure Fundamentals (AZ-900) آماده شوید ، است.