انتشار: Aug 2021
Logo

آموزش یادگیری حاکمیت داده

مدرس Jonathan Reichental
انتشار 2021/08/31
مدت زمان 1h 24m
سطح مناسب همه
فایل تمرینی ندارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش یادگیری حاکمیت داده

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش Learning Data Governance در 6 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

چه در IT کار می کنید و چه به سادگی علاقه مند به ورود به حوزه هیجان انگیز هستید، این مسیر یادگیری شما را در توسعه حرفه ای در علم داده پشتیبانی می کند. در مورد مراحل اساسی کار علم داده، از مهندسی آمار و سیستم گرفته تا داده کاوی و یادگیری ماشین بیاموزید.

آموزش یادگیری حاکمیت داده ، ایستگاه شماره 9 در مسیر یادگیری دانشمند داده شوید ، است.

Card image
شامل 12 دوره آموزشی به مدت 23 ساعت

در این مسیر یادگیری، می‌توانید تمام مهارت‌های داده‌های حیاتی از جمله نحوه عملکرد داده‌ها، مکان یافتن داده‌ها، حریم خصوصی داده‌ها و حاکمیت، آینده داده‌ها و نحوه تصمیم‌گیری مبتنی بر داده را کشف کنید.

آموزش یادگیری حاکمیت داده ، ایستگاه شماره 5 در مسیر یادگیری مهارت های داده های ضروری را ایجاد کنید ، است.

پس از ایجاد مهارت های عمومی مورد نیاز برای کار با پروژه های علم داده، آماده هستید تا مجموعه مهارت های خود را ارتقا دهید. توسعه شایستگی در زمینه ضروری آمار و همچنین دانش جامع داده کاوی، حاکمیت داده و اطلاعات، داده های باز و بلاک چین.

آموزش یادگیری حاکمیت داده ، ایستگاه شماره 4 در مسیر یادگیری در علم داده پیشرفت کنید ، است.

Card image
شامل 8 دوره آموزشی به مدت 14 ساعت

رهبران کسب‌وکار، مدیران تیم‌های فناوری، کارآفرینان، و هر کسی که در تحول دیجیتالی کسب‌وکارها و مؤسسات دخیل است، به یک پایه محکم در مدیریت داده‌ها و اطلاعات نیاز دارد. این مهارت های اساسی به سرعت برای هر کسی که در فناوری کار می کند به یک ضرورت قانونی تبدیل می شود. در حال حاضر آغاز شده است!

آموزش یادگیری حاکمیت داده ، ایستگاه شماره 2 در مسیر یادگیری مهارت های مدیریت داده و امنیت خود را بهبود بخشید ، است.

در دنیایی که به طور فزاینده‌ای تحت سلطه داده‌ها است، حکمرانی و سرپرستی داده مهارت‌های حیاتی هستند. هر کسی که در دگرگونی دیجیتالی کسب و کارها و موسسات دخیل است به یک پایه محکم در مدیریت داده ها و اطلاعات نیاز دارد. همین حالا یادگیری این مهارت های ضروری را شروع کنید!

آموزش یادگیری حاکمیت داده ، ایستگاه شماره 2 در مسیر یادگیری تسلط بر حاکمیت داده و اخلاق ، است.

Card image
شامل 7 دوره آموزشی به مدت 9 ساعت

در دنیای مبتنی بر داده که در آن هر کسب و کار در سطوحی یک کسب و کار داده است، همه به درک اساسی از نحوه عملکرد اجزای کلیدی تجزیه و تحلیل داده نیاز دارند. این مسیر یادگیری برای ارائه توضیحاتی عمیق برای کسانی که با تیم های داده کار می کنند طراحی شده است و همه ذینفعان را برای موفقیت آماده می کند.

آموزش یادگیری حاکمیت داده ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری تسلط بر تجزیه و تحلیل داده های سطح اجرایی ، است.

محتواها
21 محتوای ویدئویی
زیرنویس‌
فارسی-ماشین و انگلیسی
کیفیت ویدئوها‌
720p و 540p
فایل تمرینی‌
ندارد
آزمون‌
ندارد