انتشار: Feb 2017
Logo

آموزش طراحی UX: 7 برنامه ریزی پیاده سازی

مدرس Chris Nodder
انتشار 2017/02/15
مدت زمان 18m 27s
سطح مبتدی
فایل تمرینی ندارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش طراحی UX: 7 برنامه ریزی پیاده سازی

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش UX Design: 7 Implementation Planning در 2 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

یک طراح تجربه کاربری مدرن مفاهیم طراحی مدرن را درک می کند. آنها همچنین دارای مهارت های تحقیق و تجزیه و تحلیل برای طراحی تجربیات دیجیتال موثر و قانع کننده در پلتفرم های مختلف تلفن همراه، وب و اینترنت اشیا هستند. این مسیر به شما کمک می کند تا پایه و اساس یک حرفه محکم در طراحی UX را بسازید.

آموزش طراحی UX: 7 برنامه ریزی پیاده سازی ، ایستگاه شماره 10 در مسیر یادگیری یک طراح تجربه کاربری شوید ، است.

Card image
شامل 10 دوره آموزشی به مدت 8 ساعت

طراحان تجربه کاربری مدرن مفاهیم طراحی مدرن را درک می کنند. آنها همچنین دارای مهارت های تحقیق و تجزیه و تحلیل برای طراحی تجربیات دیجیتال موثر و قانع کننده در پلتفرم های تلفن همراه، وب و اینترنت اشیا هستند. این مسیر به شما کمک می کند پایه و اساس حرفه ای در طراحی UX را بسازید.

آموزش طراحی UX: 7 برنامه ریزی پیاده سازی ، ایستگاه شماره 8 در مسیر یادگیری بررسی یک شغل در طراحی تجربه کاربری ، است.

نوع محتواها
8 محتوای ویدئویی
زیرنویس‌
فارسی-ماشین و انگلیسی
کیفیت ویدئوها‌
720p و 540p
فایل تمرینی‌
ندارد