انتشار: Nov 2016
بروزرسانی: Jun 2020
Logo

آموزش مبانی تحلیل کسب و کار: مدل سازی فرآیند کسب و کار

مدرس Haydn Thomas
انتشار 2016/11/30
به‌روز‌رسانی 2020/06/15
مدت زمان 1h 18m
سطح مبتدی
فایل تمرینی دارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش مبانی تحلیل کسب و کار: مدل سازی فرآیند کسب و کار

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش Business Analysis Foundations: Business Process Modeling در 5 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

در این مسیر یادگیری، می توانید تمام مهارت های جمع آوری، مستندسازی و تجزیه و تحلیل نیازها و الزامات کسب و کار را بیاموزید و به یک تحلیلگر موفق کسب و کار تبدیل شوید.

آموزش مبانی تحلیل کسب و کار: مدل سازی فرآیند کسب و کار ، ایستگاه شماره 8 در مسیر یادگیری یک تحلیلگر کسب و کار شوید ، است.

Card image
شامل 17 دوره آموزشی به مدت 23 ساعت

مهارت های مورد نیاز برای پیشرفت در نقش تحلیلگر تجاری را کشف کنید. مفاهیم پایه تجزیه و تحلیل کسب و کار را کاوش کنید و فرآیندهای کلیدی را درک کنید. استفاده از ابزارهای نرم افزاری را برای کارهای رایج تحلیل کسب و کار تمرین کنید.

آموزش مبانی تحلیل کسب و کار: مدل سازی فرآیند کسب و کار ، ایستگاه شماره 6 در مسیر یادگیری الزامات شغلی در تجزیه و تحلیل کسب و کار توسط مایکروسافت و لینکدین ، است.

در این مسیر یادگیری، شما مهارت های مورد نیاز خود را برای یک حرفه در تجزیه و تحلیل کسب و کار شناسایی و ارزیابی خواهید کرد. شما کشف خواهید کرد که چگونه تحلیلگران کسب و کار اطلاعات و منابع را جمع آوری می کنند، مشکلات و راه حل ها را شناسایی می کنند و روابطی را برای دستیابی به اهداف تجاری ایجاد می کنند.

آموزش مبانی تحلیل کسب و کار: مدل سازی فرآیند کسب و کار ، ایستگاه شماره 4 در مسیر یادگیری کاوش یک شغل در تجزیه و تحلیل کسب و کار ، است.

یک نمای کلی از چارچوب تجزیه و تحلیل کسب و کار دریافت کنید که برای موضوعاتی مانند چارچوب بندی مشکل، تجزیه و تحلیل ذینفعان، مشاجره داده ها، تجسم ها، آمار توصیفی، تجزیه و تحلیل اکتشافی و موارد دیگر کاربرد دارد. بیاموزید که تجزیه و تحلیل کسب و کار واقعا چگونه کار می کند - و چگونه می توانید از آن برای بهبود سازمان خود استفاده کنید.

آموزش مبانی تحلیل کسب و کار: مدل سازی فرآیند کسب و کار ، ایستگاه شماره 8 در مسیر یادگیری در تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل کسب و کار پیشرفت کنید ، است.

امروزه اکثر متخصصان از تجزیه و تحلیل کسب و کار برای اتخاذ تصمیمات کلیدی برای دستیابی به اهداف تجاری استفاده می کنند. وظایف و فعالیت های لازم را بیاموزید تا بتوانید با استفاده از تحلیل کسب و کار به سازمان خود در رسیدن به اهداف خود کمک کنید.

آموزش مبانی تحلیل کسب و کار: مدل سازی فرآیند کسب و کار ، ایستگاه شماره 3 در مسیر یادگیری مهارت های تجزیه و تحلیل کسب و کار خود را بهبود بخشید ، است.