انتشار: Dec 2015
Logo

آموزش مبانی برنامه نویسی: نمونه های دنیای واقعی

مدرس Barron Stone
انتشار 2015/12/21
مدت زمان 3h 8m
سطح مبتدی
فایل تمرینی دارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش مبانی برنامه نویسی: نمونه های دنیای واقعی

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش Programming Foundations: Real-World Examples در 3 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

اکنون که اصول برنامه نویسی پایتون را یاد گرفتید، زمان آن رسیده است که مراحل بعدی را برای آماده شدن برای حرفه ای به عنوان توسعه دهنده پایتون بررسی کنید. این مسیر یادگیری شما را از طریق نیازهای عملی برنامه نویسان مانند یادگیری در مورد الگوهای طراحی، تست و حتی آماده سازی مصاحبه می برد.

آموزش مبانی برنامه نویسی: نمونه های دنیای واقعی ، ایستگاه شماره 11 در مسیر یادگیری مهارت های خود را در پایتون ارتقا دهید ، است.

امروزه تقاضای برنامه نویسان بیشتر از قبل شده است. مهارت‌ها و ابزارهای ضروری را برای تبدیل شدن به یک مهندس نرم‌افزار موفق به‌دست آورید و مفاهیم و شیوه‌های اساسی را که برای کار کدنویسی حیاتی هستند، بیاموزید - مهم نیست چه زبانی را انتخاب می‌کنید.

آموزش مبانی برنامه نویسی: نمونه های دنیای واقعی ، ایستگاه شماره 3 در مسیر یادگیری برنامه نویس شوید: بنیادها ، است.

Card image
شامل 13 دوره آموزشی به مدت 24 ساعت

پایتون یک زبان برنامه نویسی پرتقاضا است که می تواند به شما در باز کردن قفل شغلی با درآمد بهتر کمک کند. چه یک برنامه نویس جدید باشید که به دنبال تغییر شغل هستید یا یک برنامه نویس باتجربه که به دنبال گسترش تناسب خود در بازار کار چالش برانگیز است، این مسیر مهارت های اساسی برای کدنویسی در پایتون را در اختیار شما قرار می دهد.

آموزش مبانی برنامه نویسی: نمونه های دنیای واقعی ، ایستگاه شماره 5 در مسیر یادگیری یک توسعه دهنده پایتون شوید ، است.

Card image
شامل 9 دوره آموزشی به مدت 19 ساعت
محتواها
39 محتوای ویدئویی
زیرنویس‌
فارسی-ماشین و انگلیسی
کیفیت ویدئوها‌
720p و 540p
فایل تمرینی‌
دارد
آزمون‌
48 سوال