انتشار: Jun 2016
بروزرسانی: Oct 2020
Logo

آموزش تفکر انتقادی

مدرس Mike Figliuolo
انتشار 2016/06/06
به‌روز‌رسانی 2020/10/06
مدت زمان 59m 36s
سطح متوسط
فایل تمرینی دارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش تفکر انتقادی

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش Critical Thinking در 7 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

کشف کنید که چگونه مفروضات را زیر سوال ببرید و با استفاده از مهارت های تفکر انتقادی استدلال صحیح را به کار ببرید. تعیین کنید که چگونه مشکل را به بهترین شکل حل کنید و تصمیمات خوبی بگیرید.

آموزش تفکر انتقادی ، ایستگاه شماره 2 در مسیر یادگیری مهارت های تفکر انتقادی خود را بسازید ، است.

<strong>لطفاً توجه داشته باشید که LinkedIn Learning این مسیر یادگیری را در تاریخ 21 مارس 2023 بازنشسته خواهد کرد. برای دریافت گواهی پایان کار، باید تمام دوره های موجود در مسیر را قبل از آن تاریخ تکمیل کنید.</strong><br><br><br > با توسعه مهارت هایی که برای ارائه سطح بالایی از خدمات مشتری در طول تجربه استخدام نامزد نیاز دارید، به موفقیت فرآیند استخدام کمک کنید. بیاموزید که چگونه با تیم خود به شیوه ای مشترک کار کنید و یک سفر بدون درز برای هر نامزد ایجاد کنید.

آموزش تفکر انتقادی ، ایستگاه شماره 7 در مسیر یادگیری مهارت های خود را در استخدام ایجاد کنید ، است.

<strong>لطفاً توجه داشته باشید که LinkedIn Learning این مسیر یادگیری را در تاریخ 21 مارس 2023 بازنشسته خواهد کرد. برای دریافت گواهی پایان کار، باید تمام دوره های موجود در مسیر را قبل از آن تاریخ تکمیل کنید.</strong><br><br><br > یک رویکرد فروش مشتری محور ایجاد کنید که به شما امکان می دهد نیازهای مشتری را به سرعت ارزیابی کنید و مهارت های ارتباطی خود را برای برآورده کردن نقاط دردناک آنها ایجاد کنید. یاد بگیرید که چگونه به مشتریان خود گوش دهید و آنها را درک کنید تا روابط تجاری مشترک و طولانی مدت ایجاد کنید.

آموزش تفکر انتقادی ، ایستگاه شماره 2 در مسیر یادگیری مهارت های خود را در توسعه فروش بسازید ، است.

منطق خود را بهبود ببخشید، قضاوت خود را تیز کنید و با بررسی راه حل های جایگزین برای مشکلات، از طریق تفکر انتقادی تصمیمات بهتری بگیرید. کشف کنید که چگونه مفروضات را زیر سوال ببرید، استدلال درست را به کار ببرید، مسائل پیچیده را به قطعات قابل مدیریت تقسیم کنید و مفاهیم اطلاعات را درک کنید.

آموزش تفکر انتقادی ، ایستگاه شماره 2 در مسیر یادگیری مهارت های تفکر انتقادی، تصمیم گیری و حل مسئله را توسعه دهید ، است.

<strong>لطفاً توجه داشته باشید که LinkedIn Learning این مسیر یادگیری را در تاریخ 21 مارس 2023 بازنشسته خواهد کرد. برای دریافت گواهی پایان کار، باید تمام دوره های موجود در مسیر را قبل از آن تاریخ تکمیل کنید.</strong><br><br><br > با یادگیری نحوه بهبود تفکر انتقادی، قضاوت و مهارت های تصمیم گیری خود در حل مسئله خود اطمینان بیشتری پیدا کنید.

آموزش تفکر انتقادی ، ایستگاه شماره 1 در مسیر یادگیری مهارت های حل مسئله خود را بهبود بخشید ، است.

آیا شما یک توسعه دهنده هستید یا به تازگی سفر را شروع کرده اید؟ بیاموزید که چگونه شغل خود را داشته باشید و در شغل موفق باشید. روی رزومه خود کار کنید، در مصاحبه شرکت کنید و مهارت های حرفه ای مهمی را بیاموزید تا در حرفه خود موفق شوید.

آموزش تفکر انتقادی ، ایستگاه شماره 7 در مسیر یادگیری مدیریت حرفه خود به عنوان یک توسعه دهنده ، است.

این مسیر یادگیری دوره هایی را که فراگیران برای شغل فعلی و فرصت های آینده خود بیشترین استفاده را می کنند را به نمایش می گذارد. بیش از هفت میلیون متخصص در طول سال گذشته این دوره ها را گذرانده اند. امروز هماهنگ شوید تا سفر مهارت‌سازی خود را شروع کنید.

آموزش تفکر انتقادی ، ایستگاه شماره 11 در مسیر یادگیری 20 دوره از محبوب ترین دوره ها در بین همه حرفه ای ها ، است.

نوع محتواها
19 محتوای ویدئویی
زیرنویس‌
فارسی-ماشین و انگلیسی
کیفیت ویدئوها‌
720p و 540p
فایل تمرینی‌
دارد