انتشار: Oct 2016
بروزرسانی: May 2021
Logo

آموزش شبکه سازی حرفه ای

مدرس Dorie Clark
انتشار 2016/10/26
به‌روز‌رسانی 2021/05/11
مدت زمان 27m 48s
سطح متوسط
فایل تمرینی دارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش شبکه سازی حرفه ای

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش Professional Networking در 5 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

با توسعه مهارت هایی که شما را به یک دارایی ارزشمند برای تیم و سازمان خود تبدیل می کند، به عنوان یک مشارکت کننده فردی رهبری کنید.

آموزش شبکه سازی حرفه ای ، ایستگاه شماره 5 در مسیر یادگیری مهارت های خود را به عنوان یک مشارکت کننده فردی ارتقا دهید ، است.

با توسعه مهارت هایی که شما را به یک دارایی ارزشمند برای تیم و سازمان خود تبدیل می کند، به عنوان یک مشارکت کننده فردی رهبری کنید.

آموزش شبکه سازی حرفه ای ، ایستگاه شماره 5 در مسیر یادگیری تبدیل به یک عملکرد بالا ، است.

Card image
شامل 9 دوره آموزشی به مدت 8 ساعت

مدیریت یک شغل به عنوان یک همسر نظامی به دلیل جابجایی های مکرر و استقرار همسرتان می تواند چالش برانگیز باشد. بیاموزید که چگونه فرصت های کاری متناسب با مهارت ها و نیازهای شما پیدا کنید. با ثبت نام برای یک سال رایگان LinkedIn Premium در <a href="www.linkedin.com/military" target="_blank">www.linkedin.com/military</a> به منابع نظامی LinkedIn دسترسی پیدا کنید.

آموزش شبکه سازی حرفه ای ، ایستگاه شماره 6 در مسیر یادگیری به عنوان یک همسر نظامی پیش بروید ، است.

Card image
شامل 21 دوره آموزشی به مدت 19 ساعت

انتقال از خدمت سربازی به استخدام غیرنظامی می تواند پر از عدم اطمینان باشد. مهارت های مورد نیاز برای تجسم یک حرفه، ترسیم یک انتقال، تبدیل تجربه و شبکه به فرصت را به دست آورید. جانبازان می توانند برای یک سال رایگان LinkedIn Premium در <a href="www.linkedin.com/military" target="_blank">www.linkedin.com/military</a> ثبت نام کنند.

آموزش شبکه سازی حرفه ای ، ایستگاه شماره 7 در مسیر یادگیری انتقال از استخدام نظامی به غیرنظامی ، است.

استفاده حداکثری از مزایای تحصیلات نظامی می‌تواند شغل پس از خدمت را به فرصت‌های زیادی سوق دهد. مهارت های لازم برای پذیرش در مدارس را به دست آورید، به عنوان دانش آموز برتر شوید و شغلی هیجان انگیز ایجاد کنید. جانبازان می توانند برای یک سال رایگان LinkedIn Premium در <a href="www.linkedin.com/military" target="_blank">www.linkedin.com/military</a> ثبت نام کنند.

آموزش شبکه سازی حرفه ای ، ایستگاه شماره 13 در مسیر یادگیری انتقال از سربازی به زندگی دانشجویی ، است.

محتواها
11 محتوای ویدئویی
زیرنویس‌
فارسی-ماشین و انگلیسی
کیفیت ویدئوها‌
720p و 540p
فایل تمرینی‌
دارد
آزمون‌
12 سوال