انتشار: Aug 2016
بروزرسانی: Mar 2020
Logo

آموزش موفقیت در یک شغل جدید

مدرس Dr. Chaz Austin
انتشار 2016/08/08
به‌روز‌رسانی 2020/03/03
مدت زمان 27m 54s
سطح متوسط
فایل تمرینی دارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش موفقیت در یک شغل جدید

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش Succeeding in a New Job در 4 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

تلاش های خود را در جستجوی کار با مشاوره های تخصصی از مربیان حرفه ای و متخصصان کسب و کار به حداکثر برسانید. فارغ از اینکه فارغ التحصیل دانشگاه هستید یا دانشجوی آینده، یاد بگیرید که چگونه یک برنامه شغلی ایجاد کنید، یک رزومه بنویسید، به دنبال شغل بگردید و مصاحبه را انجام دهید. همچنین با دوره هایی در مورد هوش تجاری و نحوه شروع درست کار خود، یک آغازگر برای زندگی حرفه ای دریافت خواهید کرد.

آموزش موفقیت در یک شغل جدید ، ایستگاه شماره 15 در مسیر یادگیری به یک شکارچی شغل موفق تبدیل شوید ، است.

Card image
شامل 8 دوره آموزشی به مدت 6 ساعت

مدیریت یک شغل به عنوان یک همسر نظامی به دلیل جابجایی های مکرر و استقرار همسرتان می تواند چالش برانگیز باشد. بیاموزید که چگونه فرصت های کاری متناسب با مهارت ها و نیازهای شما پیدا کنید. با ثبت نام برای یک سال رایگان LinkedIn Premium در <a href="www.linkedin.com/military" target="_blank">www.linkedin.com/military</a> به منابع نظامی LinkedIn دسترسی پیدا کنید.

آموزش موفقیت در یک شغل جدید ، ایستگاه شماره 20 در مسیر یادگیری به عنوان یک همسر نظامی پیش بروید ، است.

Card image
شامل 21 دوره آموزشی به مدت 19 ساعت

خود را برای انتقال از دانشگاه به حرفه آماده کنید. این مسیر یادگیری بینش هایی را در مورد نحوه بازاریابی مهارت های خود برای کارفرمایان بالقوه ارائه می دهد، از جمله استراتژی هایی برای یافتن شغل، ایجاد رزومه قوی و حضور دیجیتالی، و استفاده از موفقیت در کالج برای کمک به شما برای یافتن شغلی عالی.

آموزش موفقیت در یک شغل جدید ، ایستگاه شماره 10 در مسیر یادگیری در یافتن شغل بعد از دانشگاه جلوتر باشید ، است.

انتقال از خدمت سربازی به استخدام غیرنظامی می تواند پر از عدم اطمینان باشد. مهارت های مورد نیاز برای تجسم یک حرفه، ترسیم یک انتقال، تبدیل تجربه و شبکه به فرصت را به دست آورید. جانبازان می توانند برای یک سال رایگان LinkedIn Premium در <a href="www.linkedin.com/military" target="_blank">www.linkedin.com/military</a> ثبت نام کنند.

آموزش موفقیت در یک شغل جدید ، ایستگاه شماره 26 در مسیر یادگیری انتقال از استخدام نظامی به غیرنظامی ، است.