انتشار: Dec 2019
Logo

آموزش برای آزاد کردن خلاقیت، منتقد درونی خود را بیرون کنید

مدرس Denise Jacobs
انتشار 2019/12/13
مدت زمان 1h 2m
سطح متوسط
فایل تمرینی ندارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش برای آزاد کردن خلاقیت، منتقد درونی خود را بیرون کنید

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش Banish Your Inner Critic to Unleash Creativity در 2 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

هر مدیر استخدامی در یک کارمند به دنبال چه چیزی است؟ با کسب مهارت‌های نرم ضروری - توانایی‌هایی که به افراد کمک می‌کند به طور مؤثر با دیگران تعامل داشته باشند - که کارفرمایان برای آنها بیشتر ارزش قائل هستند، از اصول ارتباطی و یک بازیکن تیمی گرفته تا ارتقای مهارت‌های تفکر انتقادی، خود را متمایز کنید.

آموزش برای آزاد کردن خلاقیت، منتقد درونی خود را بیرون کنید ، ایستگاه شماره 16 در مسیر یادگیری مهارت های نرم حرفه ای مورد تقاضا ، است.

Card image
شامل 13 دوره آموزشی به مدت 10 ساعت

<p>با تسلط بر مهارت‌های نرم حرفه‌ای ضروری، نحوه برتری در هر شغلی را بیاموزید. مهارت‌هایی را که مدیران استخدام بیشترین ارزش را دارند، از هوش هیجانی و تفکر انتقادی گرفته تا کار گروهی و رسیدگی به سوگیری ناخودآگاه، توسعه دهید.</p><p>توجه: برای مشاهده نسخه‌ای از این مسیر یادگیری با توضیحات صوتی، به <a href="https مراجعه کنید. ://www.linkedin.com/learning/paths/professional-soft-skills-learning-pathway-with-audio-descriptions?u=104"><i>مسیر یادگیری مهارت های نرم حرفه ای (با توضیحات صوتی)</i </a>.</p>

آموزش برای آزاد کردن خلاقیت، منتقد درونی خود را بیرون کنید ، ایستگاه شماره 13 در مسیر یادگیری مسیر یادگیری مهارت های نرم حرفه ای ، است.

نوع محتواها
20 محتوای ویدئویی
زیرنویس‌
فارسی-ماشین و انگلیسی
کیفیت ویدئوها‌
720p و 540p
فایل تمرینی‌
ندارد