انتشار: Apr 2019
Logo

آموزش مدیریت عملکرد: انجام بررسی های عملکرد

مدرس Todd Dewett
انتشار 2019/04/12
مدت زمان 28m 22s
سطح مبتدی
فایل تمرینی ندارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش مدیریت عملکرد: انجام بررسی های عملکرد

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش Performance Management: Conducting Performance Reviews در 5 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

به عنوان یک مدیر، موفقیت به توانایی شما در دستیابی به اهداف کار با تیم بستگی دارد. خبر خوب این است که مدیریت مهارتی است که می توان آن را آموخت. این مسیر به گونه ای طراحی شده است که ملاحظات، مهارت ها و شایستگی های کلیدی را در اختیار شما قرار دهد تا به شما کمک کند به عنوان یک مدیر تبدیل شوید و موفق شوید.

آموزش مدیریت عملکرد: انجام بررسی های عملکرد ، ایستگاه شماره 9 در مسیر یادگیری مدیر شوید ، است.

Card image
شامل 8 دوره آموزشی به مدت 5 ساعت

چه در حال مدیریت یک سازمان، یک بخش یا یک تیم هستید، مهارت‌های مدیریت مؤثر عملکرد را با تعیین اهداف روشن، ارائه بازخورد، انجام بررسی عملکرد و پرورش رشد و توسعه کارکنان بیاموزید.

آموزش مدیریت عملکرد: انجام بررسی های عملکرد ، ایستگاه شماره 3 در مسیر یادگیری مهارت های مدیریت عملکرد موثر را توسعه دهید ، است.

مهارت هایی را بیاموزید که به تیم خود کمک می کند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشد، از جمله: مسئولیت پذیر نگه داشتن تیم، تعیین اهداف، مدیریت عملکرد، مربیگری و توسعه کارکنان، رهبری و ایجاد انگیزه در افراد، و ایجاد فرهنگ قدردانی برای حمایت از یک فرهنگ کار سالم.

آموزش مدیریت عملکرد: انجام بررسی های عملکرد ، ایستگاه شماره 4 در مسیر یادگیری مهارت های مدیریت موثر دیگران را توسعه دهید ، است.

مهارت هایی را که برای تبدیل شدن به یک مدیر موفق جدید نیاز دارید، توسعه دهید. پس از تکمیل این مسیر یادگیری، می‌توانید سبک رهبری خود را تعریف کنید و با تیم خود اعتماد ایجاد کنید، با تأثیرگذاری ارتباط برقرار کنید، دیگران را راهنمایی کنید، اهداف تعیین کنید و وظایف را محول کنید و در عین حال فرهنگ کاری ایجاد کنید که برای تعلق ارزش قائل است.

آموزش مدیریت عملکرد: انجام بررسی های عملکرد ، ایستگاه شماره 7 در مسیر یادگیری مهارت های خود را به عنوان یک مدیر جدید توسعه دهید ، است.

<strong>لطفاً توجه داشته باشید که LinkedIn Learning این مسیر یادگیری را در تاریخ 21 مارس 2023 بازنشسته خواهد کرد. برای دریافت گواهی پایان کار، باید تمام دوره های موجود در مسیر را قبل از آن تاریخ تکمیل کنید.</strong><br><br><br > بیاموزید که چگونه در دریایی از پنج نسل از کاندیداها به طور مؤثر استعدادها را پیدا کرده و آنها را جذب کنید. چیزهایی را کاوش کنید که هزاره ها و کارگران ژنرال Z به دنبال آن هستند. و درک کاملی از نحوه بهترین مدیریت استعداد خود به دست آورید - از مدیریت مشکلات کارکنان گرفته تا افزایش بهره وری.

آموزش مدیریت عملکرد: انجام بررسی های عملکرد ، ایستگاه شماره 9 در مسیر یادگیری استخدام و به حداکثر رساندن استعداد ، است.

نوع محتواها
10 محتوای ویدئویی
زیرنویس‌
فارسی-ماشین و انگلیسی
کیفیت ویدئوها‌
720p و 540p
فایل تمرینی‌
ندارد