انتشار: Jan 2021
Logo

آموزش کشف تعصب ناخودآگاه در استخدام و مصاحبه

مدرس Dr. Tana Session
انتشار 2021/01/25
مدت زمان 51m 38s
سطح مناسب همه
فایل تمرینی دارد

دانلود فایل فشرده

با توجه به امکانات آموزش و همچنین امکانات بسته انتخاب شده لینک دانلود فایل فشرده آماده خواهد شد. با در نظر داشتن این شرایط لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست لینک دانلود کلیک کنید

در حال به روزرسانی اطلاعات

درخواست لینک دانلود

در حال به روزرسانی اطلاعات

لطفا قبل از فعالسازی لینک دانلود به موارد زیر توجه کنید:

  • پسورد فایل‌های فشرده است.
  • لینک‌های آماده شده تا 8 روز پس از فعالسازی منقضی خواهند شد.
  • حجم فایل‌ها تخمینی هستند.
  • در صورتی که لینک دانلود تا 15دقیقه پس از درخواست آماده نشد، از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید.
مسیرهای یادگیری آموزش کشف تعصب ناخودآگاه در استخدام و مصاحبه

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که از آموزش های آنلاین استفاده می‌ کنند این است به دلیل تعداد زیاد این آموزش ها، کاربر دچار سردرگمی شده و نمی داند از کدام آموزش بهتر است شروع کند و یا با کدام آموزش ها مهارت های خود را ارتقا دهد. داشتن یک برنامه آموزشی گام به گام میتواند کاربران را از این مشکلات رها کند. در واقع مسیرهای یادگیری مجموعه ای از آموزش ها هستند که به ترتیب اولویت در کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران را از این سردرگمی ها نجات دهند. این مسیرها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده‌اند که در زیر، لیستی از همه دسته بندی مسیرهایی که توسط سایت لیندا ارائه شده اند را می توانید مشاهده کنید.

آموزش Uncovering Unconscious Bias in Recruiting and Interviewing در 10 مسیر آموزشی قرار دارد. تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید، با مسیر یادگیری آن همراه شوید و حرفه ای شوید.

مبانی، بهترین شیوه ها و تکنیک های شغلی در استخدام شرکتی را بیاموزید. چه در حال شروع کار در صنعت باشید، چه در نظر گرفتن یک محور یا بخواهید اصول را مرور کنید، این دوره ها می توانند به شما کمک کنند. وارد شوید، امتحان نهایی را قبول کنید و گواهینامه خود را دریافت کنید.

آموزش کشف تعصب ناخودآگاه در استخدام و مصاحبه ، ایستگاه شماره 4 در مسیر یادگیری گواهی نامه حرفه ای استخدام شرکتی انجمن کارکنان آمریکا ، است.

خود را برای موفقیت به عنوان یک استخدام کننده شرکتی آماده کنید. نقش مهمی را که استخدام‌کنندگان شرکتی در مدیریت استعداد ایفا می‌کنند، بیاموزید، همچنین نحوه منبع‌یابی استعداد، نمایش رزومه، مصاحبه با نامزدها و ایجاد تجربیات موفقیت آمیز را بیاموزید.

آموزش کشف تعصب ناخودآگاه در استخدام و مصاحبه ، ایستگاه شماره 9 در مسیر یادگیری یک استخدام کننده شرکتی شوید ، است.

Card image
شامل 8 دوره آموزشی به مدت 7 ساعت

<strong>لطفاً توجه داشته باشید که LinkedIn Learning این مسیر یادگیری را در تاریخ 21 مارس 2023 بازنشسته خواهد کرد. برای دریافت گواهی پایان کار، باید تمام دوره های موجود در مسیر را قبل از آن تاریخ تکمیل کنید.</strong><br><br><br > خود را برای موفقیت به عنوان یک استخدام کننده شرکتی خارجی آماده کنید. درباره نقش مهمی که استخدام‌کنندگان خارجی در فرآیند استخدام از طریق استعدادیابی، استخدام اجتماعی، مصاحبه، و جذب نامزدهای متنوع بازی می‌کنند، بیاموزید - از جمله اینکه در چه مکان‌هایی بازی برای نامزدهای Gen Z تغییر می‌کند.

آموزش کشف تعصب ناخودآگاه در استخدام و مصاحبه ، ایستگاه شماره 8 در مسیر یادگیری یک استخدام کننده خارجی شوید ، است.

Card image
شامل 9 دوره آموزشی به مدت 9 ساعت

خود را برای موفقیت به عنوان یک استخدام کننده شرکتی آماده کنید. نقش مهمی را که استخدام‌کنندگان شرکتی در مدیریت استعداد ایفا می‌کنند، بیاموزید، همچنین نحوه منبع‌یابی استعداد، نمایش رزومه، مصاحبه با نامزدها و ایجاد تجربیات موفقیت آمیز را بیاموزید.

آموزش کشف تعصب ناخودآگاه در استخدام و مصاحبه ، ایستگاه شماره 4 در مسیر یادگیری به عنوان یک استخدام کننده شرکتی مهارت ایجاد کنید ، است.

برای جذب و حفظ استعدادها، سازمان های امروزی باید فرهنگ انعطاف پذیر و سازگار را پرورش دهند. این مجموعه از دوره‌ها - که توسط مدرسانی که در Talent Connect 2022 صحبت خواهند کرد، تدریس می‌شوند - بینش‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند یک سازمان پر رونق و مدرن را پرورش دهید که دنیای کار آینده را شکل می‌دهد.

آموزش کشف تعصب ناخودآگاه در استخدام و مصاحبه ، ایستگاه شماره 15 در مسیر یادگیری یک سازمان اثبات آینده ایجاد کنید ، است.

Card image
شامل 18 دوره آموزشی به مدت 14 ساعت

یک سازمان متنوع یک سازمان موفق است و تیم های منابع انسانی به طور منحصر به فردی برای هدایت تلاش های DEI قرار دارند. این مسیر یادگیری شما را با مفاهیم اساسی و اصطلاحات DEI آشنا می کند و شما را آماده می کند تا شیوه های استخدام، مصاحبه و استخدام خود را فراگیرتر کنید.

آموزش کشف تعصب ناخودآگاه در استخدام و مصاحبه ، ایستگاه شماره 3 در مسیر یادگیری DEI برای منابع انسانی ، است.

Card image
شامل 9 دوره آموزشی به مدت 7 ساعت

کارکنان منابع انسانی در خط مقدم برای فعالیت های DEIB در شرکت شما هستند. رفاه و احساس مشارکت کارکنان به ایجاد فهرست‌های متنوع، شیوه‌های استخدام عادلانه و راه‌هایی برای حمایت از همه کارکنان بستگی دارد. در این مسیر، یاد بگیرید که چگونه می توانید از کل کارکنان متنوع خود از طریق یک لنز DEIB پشتیبانی کنید.

آموزش کشف تعصب ناخودآگاه در استخدام و مصاحبه ، ایستگاه شماره 4 در مسیر یادگیری تنوع، برابری، گنجاندن و تعلق به متخصصان و رهبران منابع انسانی ، است.

به عنوان یکی از اعضای HR، شما در خط مقدم در مورد تنوع، گنجاندن و تعلق (DIB) هستید. درک کارمندان - و راه هایی که می توانید از آنها حمایت کنید - برای رفاه و احساس تعلق آنها بسیار مهم است. در این مسیر، راه هایی را بیاموزید که از طریق آنها می توانید از کل کارکنان متنوع خود حمایت کنید.

آموزش کشف تعصب ناخودآگاه در استخدام و مصاحبه ، ایستگاه شماره 10 در مسیر یادگیری تنوع، گنجاندن و تعلق به متخصصان و رهبران منابع انسانی ، است.

مهارت های جدید می تواند به فرصت های جدید منجر شود. طبق مطالعه اخیر لینکدین، حدود 25 درصد از اعضای لینکدین از سال 2015 تا 2021 در همان شغل تغییر شغل داده اند. و تا سال 2025، لینکدین انتظار دارد 40 درصد تغییر کند. بر اساس داده های لینکدین، به روزترین مهارت های TA را بیاموزید.

آموزش کشف تعصب ناخودآگاه در استخدام و مصاحبه ، ایستگاه شماره 4 در مسیر یادگیری مهارت های جدید ضروری در استخدام ، است.

Card image
شامل 5 دوره آموزشی به مدت 4 ساعت

یک سازمان متنوع، یک سازمان موفق است، و تیم‌های جذب منابع انسانی و استعداد به طور منحصربه‌فردی برای هدایت تلاش‌های متنوع و شمول قرار دارند. بهترین شیوه‌ها و استراتژی‌ها را کشف کنید تا شیوه‌های استخدام، مصاحبه، و استخدام خود را فراگیرتر، عادلانه‌تر و معتبرتر کنید.

آموزش کشف تعصب ناخودآگاه در استخدام و مصاحبه ، ایستگاه شماره 4 در مسیر یادگیری استعدادهای متنوع را استخدام کنید و استخدام عادلانه را ترویج دهید ، است.

نوع محتواها
19 محتوای ویدئویی
زیرنویس‌
فارسی-ماشین و انگلیسی
کیفیت ویدئوها‌
720p و 540p
فایل تمرینی‌
دارد